טיולי מיטיבי לכת

בין אם אתם חובבי טיולים מושבעים כיום ובין אם אתם זוכרים את תקופת הטיולים שלכם ומתגעגעים אליה, אני מזמין אתכם להצטרף אל טיולי מיטיבי הלכת שלנו. בטיולי מיטיבי לכת נחקור את נופי ארצנו הנפלאים דרך העיניים ובעיקר דרך הרגליים. רמת הקושי של טיולי מיטיבי לכת היא גבוהה מהממוצע ומיועדת לאנשים בכושר טוב. בטיולים אלו נצא אל הפינות המוכרות בארצנו ואלו המוכרות פחות, נלמד על הטבע וההיסטוריה של ארצנו וכל זה בחברת אנשים טובים כשברקע הנופים היפים ביותר בארץ. 

אז אם הצלחנו להעיר את חיידק הטיולים שבכם, מוזמנים להרים טלפון ולצאת לטיול בלתי נשכח.

טיול מיטיבי לכת בחרמון

הר החרמון הוא אולי המקום היחידי בארץ אותו ניתן להשוות ליעדי טיול ברחבי העולם. נכון, הר החרמון הוא אזור לא גדול במיוחד והאפשרויות לטיול בו מוגבלות, אך ניתן לעשות בו מספר טיולי מיטיבי לכת. 

כל שנה בין החודשים מאי – נובמבר אנו יוצאים מספר פעמים לטיול מיטיבי לכת בחרמון. גובהו הרב של ההר מספק מזג אוויר נוח גם בקיץ והשונות של התנאים על הר החרמון מאזורים אחרים בארץ מספקת גיוון בחי והצומח על ההר.

אם אתם קבוצה מאורגנת, ניתן להתקשר ולהזמין טיול מיטיבי לכת בחרמון. אם אתם יחידים המעוניינים להצטרף לטיול כזה, מוזמנים להיכנס לעמוד הטיולים הקרובים > שלי ולצאת איתנו לשטח.

טיול מיטיבי לכת בגליל העליון

הגליל העליון הוא מקום מושלם לטיול מיטיבי לכת. הרחק בצפון הארץ נמצא אזור שרוב השנה מספק לנו מזג אוויר נוח לטיולים ומסלולי טיול ברמות קושי שונות, בין היתר גם מסלולי מיטיבי לכת. 

בשל ריבוי השבילים שבו, מלבד לטיולי היום שניתן לעשות בו, בגליל העליון ניתן לעשות גם טיולים בני כמה ימים. בטיולי מיטיבי לכת מסוג זה ניתן לישון בלינת שטח או לינת אכסניה/ מלון.

אם אתם קבוצה מאורגנת, ניתן להתקשר ולהזמין טיול מיטיבי לכת בגליל העליון. אם אתם יחידים המעוניינים להצטרף לטיול כזה, מוזמנים להיכנס לעמוד הטיולים הקרובים > שלי ולצאת איתנו לשטח.

להזמנת טיול מיטיבי לכת חייגו 052-3894584  או לחצו כאן ליצירת קשר ב Whatsapp

טיול מיטיבי לכת בנגב

אחד המקומות האהובים עלי לטיול מיטיבי לכת הוא הנגב. על פניו כל המדבר נראה שומם, אך למי שיודע להתבונן ולמי שיודע לאן ללכת – ניתן למצוא במדבר גם מים, גם חיים, נופים משגעים ובעיקר הרבה שקט.

אני מזמין אתכם לצאת איתי אל הנופים הבראשיתיים של המדבר לטיול מיטיבי לכת בלתי נשכח בנגב. יחד נצא אל המקומות הפחות מוכרים של ארצנו ונגלה את המדבר במלוא תפארתו.

אם אתם קבוצה מאורגנת, ניתן להתקשר ולהזמין טיול מיטיבי לכת בנגב. אם אתם יחידים המעוניינים להצטרף לטיול כזה, מוזמנים להיכנס לעמוד הטיולים הקרובים > שלי ולצאת איתנו לשטח.

טיול מיטיבי לכת בכל מקום בארץ

אם אתם מעוניינים בטיול מיטיבי לכת באזור שאינו מצויין בדף זה, צרו איתי קשר ונראה איך ניתן לקיים את הטיול באזור המבוקש. 

ארץ ישראל אומנם קטנה, אך עם זאת היא טומנת בחובה טבע עשיר במיוחד. בואו איתי לשטח ונגלה ביחד את ארצנו הנפלאה.

להזמנת טיול מיטיבי לכת חייגו
אל צביקה – 052-3894584
או לחצו כאן ליצירת קשר ב Whatsapp

זכויות שמורות ©  | צביקה קלין, עם האדמה. 

נבנה ע"י שירותי קידום ובניית אתרים Nov nael 

טיולי מטיבי לכת

בין אם אתם חובבי טיולים מושבעים כיום ובין אם אתם זוכרים את תקופת הטיולים שלכם ומתגעגעים אליה, אני מזמין אתכם להצטרף אל טיולי מטיבי הלכת שלנו. בטיולים אלו נראה את נופי ארצנו הנפלאים דרך העיניים ובעיקר דרך הרגליים. רמת הקושי היא בדרך כלל גבוהה מהממוצע ומיועדת לאנשים בכושר טוב. בטיולים אלו נצא אל הפינות המוכרות בארצנו ואלו המוכרות פחות, נלמד על הטבע וההיסטוריה של ארצנו וכל זה בחברת אנשים טובים כשברקע הנופים היפים ביותר בארץ. הקבוצה אקלקטית ומורכבת מיחידים, זוגות או מספר חברים.

אז אם הצלחנו להעיר את חיידק הטיולים שבכם, מוזמנים להרים טלפון ולצאת לטיול בלתי נשכח.

טיולי מטיבי לכת

בין אם אתם חובבי טיולים מושבעים כיום ובין אם אתם זוכרים את תקופת הטיולים שלכם ומתגעגעים אליה, אני מזמין אתכם להצטרף אל טיולי מטיבי הלכת שלנו. בטיולים אלו נראה את נופי ארצנו הנפלאים דרך העיניים ובעיקר דרך הרגליים. רמת הקושי היא בדרך כלל גבוהה מהממוצע ומיועדת לאנשים בכושר טוב. הטיולים שלנו מחולקים לשלוש קבוצות לפי גילאים. קבוצה של בני 45 ומעלה, קבוצה של בני 45 ומטה, וקבוצה אקלקטית ללא הגבלת גיל. אז אם הצלחנו לסקרן אתכם מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.